quarta-feira, 26 de fevereiro de 2014

Wednesday picks | London Bakes

Blackberry gallete with olive oil pastry @ London Bakes

Londres é uma das cidades do meu coração. Foi a minha casa durante algum tempo e uma cidade onde fui muito feliz (lol, quase que pareço o Malato a falar). E as lembranças que tenho são coloridas (ai os mercados, os mercados) e saborosas (ai a comida e toda a etnicidade que por lá se respira).
E a Kathryn do London Bakes desperta-me estas memórias como mais ninguém. Vejam com os vossos próprios olhos :)

Chocolate, hazelnut and olive oil muffins - gluten free @ London Bakes

London is a city dear to me. It was my home for some time and a place where I was very happy. The memories I have are colorful (oh the markets, the markets) and delicious (oh the food and the cultural mix we find there).
And Kathryn from London Bakes brings me back those memories like no one else. Check for yourselves :)

Roasted kumquat and buttermilk scones @ London Bakes

4 comentários:

Obrigada pela visita :)